Seksen en sporten tegelijk

Soms wil je sporten en soms wil je seksen, maar dit kun je natuurlijk ook heel goed combineren met elkaar. Afhankelijk van welke partner wel wat extra beweging kan gebruiken heb ik standjes voor je verzameld die voor de sportieve man of vrouw zijn. Daarnaast nog een aantal standjes waarbij je samen sportief kunt doen.

Je lekker in het zweet werken kan gelukkig ook met een happy end ????.

Sportief doen voor de man tijdens seks

Je kunt aan krachttraining doen of je traint met het gewicht van je vriendin. Hoe groter je vriendin, hoe intenser de training of hoe groter jij bent hoe intensiever de training want alles gaat in dit geval met lichaamsgewicht.

Staand tegen de muur

Deze training is goed voor je beenspieren en rugspieren. Je tilt je vriendin op terwijl zij haar benen langs je heen heeft. Als je sterk genoeg bent heb je niet eens een muur nodig. In dat geval train je jouw rugspieren omdat die het evenwicht moeten houden.

Wanneer je tegen de muur gaat kun je de bewegingen met je heupen maken wat je billen en bovenbenen traint.

Plankende missionaris

De plank is voor veel sportievelingen dé oefening om je lichaam te trainen met het eigen lichaamsgewicht. De plankende missionaris maakt deze oefening ook nog leuk.

Je blijft als plank boven je vriendin en je houdt dus je benen recht. Je mag alleen je heupen bewegen voor de seks en kunt dus niet helemaal afzetten met je voeten. Doe je dit toch? Beweeg dan je hele lichaam.

Bruggetje met de man onderop

Als man kun je het yoga-bruggetje met de schouders op de grond en kont in de lucht ook heel goed doen met je vriendin of vrouw op je tijdens de seks. Je maakt de call-on-me-allnight (van dat liedje Google maar) bewegingen om voor meer plezier te gaan. De reis naar je happy end traint je buikspieren, billen, benen en rug.

Je vriendin kijkt naar je knieën en kan je knieën gebruiken voor extra houvast.

Sportief doen voor de vrouw tijdens seks

Je kunt hardlopen en yoga doen, maar je kunt je ook lekker uitleven op je man voor dat prachtige sportieve lichaam. Deze standjes helpen je om mooie benen en een platte buik te krijgen.

Gehurkte cowgirl

Bij deze versie van de cowgirl sta je als het ware op je voeten in plaats van op je knieën. Hierdoor maak je telkens een diepe squat om voor plezier te zorgen.

Hierdoor train je jouw bovenbenen, billen en zelfs je buikspieren om je evenwicht te houden. Voor meer stabiliteit kun je dit standje op de vloer doen (met je man op de yogamat) omdat dat toch iets stabieler is dan zo’n lekkere zachte matras.

De crabcowgirl

Het bruggetje met yoga is wat de crabcowgirl is met seks. Je gaat wederom op je partner zitten in dit geval met je voeten voor je op de grond en je leunt naar achteren op je handen. Je houdt je armen gestrekt wat goed is voor je triceps. Vervolgens beweeg je jouw heupen op en neer wat je vooral doet met je buikspieren en kontspieren.

Op deze manier werk je aan mooie armen, mooie billen en een mooie platte buik.

Neerwaardse hond

Als je aan yoga doet gaat dit standje geen moeite voor je opleveren. Je gaat eigenlijk de neerwaardse hond positie aannemen waarbij je dus je armen en benen traint terwijl je partner staand achter je kan gaan seksen.

Je traint hierdoor net even wat harder omdat je de balans van de positie moet houden en als je bezig bent met seksuele bewegingen moet je dus iets vaker corrigeren. Een ideaal standje om je armen, rug en benen te trainen.

De kruiwagen

In dit geval zit de man op een stoel en ligt de vrouw op hem met de buik naar beneden. Ze moet hierdoor een soort plankpositie aanhouden met in ieder geval haar bovenlichaam. Daardoor worden de armen, schouders en rug getraind tijdens dit standje.

Als man kun je het iets rustiger aandoen en genieten van het uitzicht.

Bruggetje

Het maken van een bruggetje zoals met yoga kan ook heel goed voor de seks. Als vrouw maak je een bruggetje waarmee je de armen, benen, billen en buikspieren traint. Doordat je jouw benen wat wijder moet houden om je vriend de ruimte te geven voor seks train je jouw billen ook meer dan bij een normaal yoga bruggetje.

Samen sportief doen

Allemaal heel leuk dat 1 persoon het werk mag doen, maar samen is toch het allerleukste. Daarom nog een paar leuke sportieve standjes die je samen kunt doen.

Staande split

Bij dit standje sta je tegen elkaar aan en balanceer je beide op 1 been. De vrouw kan een been om de man heen slaan en de man kan de vrouw omhoog houden met 1 been. Zo ben je beide bezig met je lichaamsgewicht en evenwicht. Doordat je staat gebruik je hiervoor bijna alle spieren in je lichaam.

Schouderstand

Dit standje is krachttraining voor beide partijen. De man moet zijn evenwicht zien te houden en de benen van de vriendin hoog houden en de vrouw is bezig met het balanceren van het onderlichaam in de lucht waarvoor de buikspieren nodig zijn.

Je begint dit standje in missionarisstand. Vervolgens moet je als man op je knieën gaan staan en als vrouw dus meer op je schouders. De benen van de vrouw gaan dus in de lucht tegen de borst en schouders van de man aan.

Let er wel op dat je nek niet zeer doet als je de schouderstand uitvoert. Je kunt je onderrug ondersteunen met je handen.