KLACHTEN

Laat het ons weten

Sextoyland.nl streeft naar 100% tevredenheid van al haar klanten. Mocht je toch niet tevreden zijn over onze diensten, dan kan je jouw klacht neerleggen bij onze klantenservice. Wanneer je jouw pakket hebt ontvangen en is er sprake van een manco of gebreken, dien je dit zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken.

Uiteraard zullen wij onze uiterste best doen om de klacht op een goede manier op te lossen. Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: info(@)sextoyland.nl. Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)." Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

E-SUPPLIES B.V.
Sextoyland.nl
Hoofdstraat 143 B
7811EL Emmen
Nederland